Γιατί είναι σε εξέλιξη η ενεργοποίησή μου για το FordPass;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί είναι σε εξέλιξη η ενεργοποίησή μου για το FordPass®*;

Εάν ζητήσατε πρόσβαση σε απομακρυσμένες εντολές αλλά λάβατε ένα αναδυόμενο παράθυρο που επιβεβαιώνει ότι η ενεργοποίησή σας βρίσκεται σε εξέλιξη, αυτό μπορεί να οφείλετε σε διάφορους λόγους. Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω επιλογές για περισσότερες πληροφορίες.

Αντιμετώπιση προβλημάτων για το μήνυμα "Ενεργοποίηση σε εξέλιξη"

Προσδιορίστε την επιλογή που περιγράφει καλύτερα το πρόβλημά σας.

Ολοκληρώσατε όλα τα στάδια ενεργοποίησης του μόντεμ, αλλά κάποιο σφάλμα προκαλεί καθυστέρηση.

Εάν έχετε ολοκληρώσει όλα τα απαιτούμενα στάδια αλλά η ενεργοποίηση παραμένει σε εξέλιξη:

  1. Πατήστε OK στο αναδυόμενο παράθυρο.
  2. Μεταβείτε στην οθόνη Λογαριασμός.
  3. Επιλέξτε Βοήθεια και Αποστολή email για επιπρόσθετη υποστήριξη.

Ξεκινήσατε τη διαδικασία ενεργοποίησης, αλλά δεν έχετε απαντήσει στην προτροπή στην οθόνη του οχήματος.

Εάν δεν έχετε ολοκληρώσει τα στάδια εξουσιοδότησης στο όχημα:

  1. Πατήστε OK στο αναδυόμενο παράθυρο.
  2. Αποδεχτείτε το μήνυμα ενεργοποίησης στην οθόνη του οχήματος.

    Σημείωση: Για την πλήρη λίστα των σταδίων ενεργοποίησης, χρησιμοποιήστε το θέμα Ενεργοποίηση FordPass Connect.

Ζητήσατε άδεια ενεργοποίησης για ένα όχημα, αλλά το αίτημά σας δεν εγκρίθηκε.

Εάν ζητήσατε πρόσβαση στο όχημα, το αίτημά σας πρέπει να εγκριθεί για να μπορέσετε να συνεχίσετε.

Πατήστε Συνέχεια στο αναδυόμενο μήνυμα και το FordPass θα σας επαναφέρει στην Αρχική οθόνη. Για να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις εντολές, το αίτημά σας πρέπει να γίνει αποδεκτό από έναν ενεργοποιημένο χρήστη.

Ξεκινήσατε την ενεργοποίηση του μόντεμ, αλλά μετά από 90 δευτερόλεπτα, η κατάστασή σας στο FordPass επιστρέφει σε Ενεργοποίηση οχήματος.

Μετά από 90 δευτερόλεπτα μπορείτε να ζητήσετε ξανά ενεργοποίηση. Εάν η κατάστασή σας δεν αλλάξει μετά από τρεις προσπάθειες, επικοινωνήστε με έναν Εκπρόσωπο για να παραπεμφθείτε στο αρμόδιο τμήμα.

Εάν τα βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων δεν είναι επιτυχή, επικοινωνήστε με έναν Εκπρόσωπο χρησιμοποιώντας τις επιλογές Λογαριασμός > Βοήθεια στο FordPass.

Πρόσθετες πληροφορίες

Πώς μπορώ να εξουσιοδοτήσω έναν άλλον χρήστη του FordPass;
Γιατί έχει αποκλειστεί το αίτημα εξουσιοδότησής μου;
Γιατί εκκρεμεί η ενεργοποίησή μου;


*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.