Γιατί είναι αποκλεισμένο το αίτημα εξουσιοδότησής μου στο FordPass;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί είναι αποκλεισμένο το αίτημα εξουσιοδότησής μου στο FordPass®*;

Εάν ζητήσατε εξουσιοδότηση για πρόσβαση απομακρυσμένων εντολών πέντε φορές και η καθεμία απορρίφθηκε, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι το αίτημά σας έχει αποκλειστεί. Υπάρχει μια 24ωρη αναμονή από την τελευταία προσπάθεια για να μπορέσετε να προσπαθήσετε ξανά.

Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο χρησιμοποιώντας τις επιλογές Λογαριασμός > Βοήθεια στο FordPass.

Περισσότερες πληροφορίες για το FordPass

Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του FordPass, επισκεφτείτε τη σελίδα υποστήριξης του FordPass και περιηγηθείτε στο θέμα που προτιμάτε.

Χρήσιμες κατηγορίες υποστήριξης του FordPass

Πρόσθετες πληροφορίες

Πώς μπορώ να ζητήσω εξουσιοδότηση οχήματος;


*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.