Γιατί είναι αποκλεισμένο το αίτημα εξουσιοδότησής μου στο FordPass®*;
Εάν ζητήσατε εξουσιοδότηση για πρόσβαση απομακρυσμένων εντολών πέντε φορές και η καθεμία απορρίφθηκε, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι το αίτημά σας έχει αποκλειστεί. Υπάρχει μια 24ωρη αναμονή από την τελευταία προσπάθεια για να μπορέσετε να προσπαθήσετε ξανά.
Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο χρησιμοποιώντας τις επιλογές Λογαριασμός > Βοήθεια στο FordPass.
Περισσότερες πληροφορίες για το FordPass
Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του FordPass, επισκεφτείτε τη σελίδα υποστήριξης του FordPass και περιηγηθείτε στο θέμα που προτιμάτε.
Χρήσιμες κατηγορίες υποστήριξης του FordPass
- FordPass Connect
- Απομακρυσμένες λειτουργίες του FordPass
- Διαχείριση του λογαριασμού μου FordPass
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Πρόσθετες πληροφορίες
Πώς μπορώ να ζητήσω εξουσιοδότηση οχήματος;
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.