Η υγεία του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του COVID-19
Η υγεία του αυτοκινήτου εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Είναι, επομένως, σημαντικό για τους ιδιοκτήτες να τηρούν τα διαστήματα σέρβις σύμφωνα με τις οδηγίες. Η Ford αναγνωρίζει τις άνευ προηγουμένου συνθήκες που επικρατούν και δίνει στους πελάτες που πρέπει να κάνουν σέρβις τις παρακάτω οδηγίες, προσφέροντας, παράλληλα, υποστήριξη από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ford:
Αν ξεπεράσω το διάστημα σέρβις του αυτοκινήτου μου, ακυρώνεται η εγγύησή μου;
Αν ξεπεράσετε το διάστημα σέρβις χωρίς να ενημερώσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών ή το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ford, η εγγύησή σας μπορεί να ακυρωθεί. Αν, όμως, δεν έχουν ξεπεραστεί τα χιλιόμετρα του διαστήματος σέρβις αλλά υπάρχει μόνο καθυστέρηση στον χρόνο του σέρβις λόγω των μέτρων για τον COVID-19, η εγγύησή σας δεν θα ακυρωθεί. Παρακαλούμε, επικοινωνήστε με το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ford για να προγραμματίσετε σέρβις στον πλησιέστερο εύλογο χρόνο.
Το αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει πρόβλημα, αλλά η εγγύηση θα λήξει πριν μπορέσει να εξεταστεί το πρόβλημα στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ford
Παρακαλούμε να αναφέρετε το πρόβλημα στον Επίσημο Έμπορο / Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης. Η διερεύνηση και η επισκευή μπορούν να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρόνο μετά τη λήξη της καραντίνας, στα πλαίσια της υπάρχουσας εγγύησης. Αν ο Επίσημος Έμπορος / Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής Ford που χρησιμοποιείτε είναι κλειστός, παρακαλούμε καταγράψτε το πρόβλημα, με τα στοιχεία του αυτοκινήτου, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Ford εντός της περιόδου της εγγύησης.