Γιατί έχω φτάσει στο όριο αριθμού ενεργοποιήσεων στο FordPass®*;
Στο FordPass υπάρχει ένα ανώτατο όριο καταστάσεων ενεργοποίησης οχήματος. Εάν έχετε προσθέσει πέντε οχήματα στον λογαριασμό σας FordPass και όλα βρίσκονται σε κατάσταση "Πρόσβαση σε εκκρεμότητα", όταν υποβληθεί αίτημα σύνδεσης για έκτο όχημα, εμφανίζεται το μήνυμα "Συμπληρώθηκε το όριο αιτημάτων σε εκκρεμότητα".
Μέχρι να ολοκληρώσετε τη διαδικασία πλήρους ενεργοποίησης τουλάχιστον για ένα όχημα, το FordPass θα εμφανίζει την κατάσταση του μόντεμ ως "μη ενεργοποιημένο" για το έκτο όχημα.
Περισσότερες πληροφορίες για το FordPass
Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του FordPass, επισκεφτείτε τη σελίδα υποστήριξης του FordPass και περιηγηθείτε στο θέμα που προτιμάτε.
Χρήσιμες κατηγορίες υποστήριξης του FordPass
- FordPass Connect
- Απομακρυσμένες λειτουργίες του FordPass
- Διαχείριση του λογαριασμού μου FordPass
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Πρόσθετες πληροφορίες
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το όχημά μου;
Γιατί έχει αποκλειστεί το αίτημα εξουσιοδότησης που υπέβαλα;
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.