Γιατί έχω φτάσει στο όριο αριθμού ενεργοποιήσεων στο FordPass;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί έχω φτάσει στο όριο αριθμού ενεργοποιήσεων στο FordPass®*;

Στο FordPass υπάρχει ένα ανώτατο όριο καταστάσεων ενεργοποίησης οχήματος. Εάν έχετε προσθέσει πέντε οχήματα στον λογαριασμό σας FordPass και όλα βρίσκονται σε κατάσταση "Πρόσβαση σε εκκρεμότητα", όταν υποβληθεί αίτημα σύνδεσης για έκτο όχημα, εμφανίζεται το μήνυμα "Συμπληρώθηκε το όριο αιτημάτων σε εκκρεμότητα".

Μέχρι να ολοκληρώσετε τη διαδικασία πλήρους ενεργοποίησης τουλάχιστον για ένα όχημα, το FordPass θα εμφανίζει την κατάσταση του μόντεμ ως "μη ενεργοποιημένο" για το έκτο όχημα.

Περισσότερες πληροφορίες για το FordPass

Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του FordPass, επισκεφτείτε τη σελίδα υποστήριξης του FordPass και περιηγηθείτε στο θέμα που προτιμάτε.

Χρήσιμες κατηγορίες υποστήριξης του FordPass

Πρόσθετες πληροφορίες

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το όχημά μου;
Γιατί έχει αποκλειστεί το αίτημα εξουσιοδότησης που υπέβαλα;


*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.