ΑΚΡΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ FORD GT MK IV

14/12/2022

Ford GT

Αποτελώντας το απόλυτο και πιο ακραίο Ford GT στην ιστορία του μοντέλου που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, το νέο Ford GT Mk IV που υπογράφουν οι Ford Performance και Multimatic είναι ένα εξαιρετικά προηγμένο supercar που προσφέρει μέγιστη απόδοση, χάρη στο μοναδικό του αμάξωμα, το κορυφαίο σύστημα μετάδοσης κίνησης και την αγωνιστική του ανάρτηση.

Για να προσφέρει επιδόσεις χωρίς περιορισμούς, που ξεπερνούν εκείνες οποιουδήποτε Ford GT μέχρι σήμερα, το Ford GT Mk IV διαθέτει ένα μοναδικό twin-turbo EcoBoost κινητήρα, αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, εξωτερική σχεδίαση με εστίαση στην αεροδυναμική απόδοση και πλαίσιο με μεγαλύτερο μεταξόνιο για ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά στην πίστα.

«Το πρώτο GT Mk IV προσέφερε απεριόριστες επιδόσεις στην πίστα και το νέο Ford GT Mk IV έχει τον ίδιο ασυμβίβαστο χαρακτήρα», δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance Motorsports. «Με ακόμα υψηλότερο επίπεδο μηχανικής και επιδόσεων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και ένα εντελώς νέο αμάξωμα από carbon που είναι λειτουργικό και εντυπωσιακό, το Mk IV είναι το κύκνειο άσμα του υπεραυτοκινήτου τρίτης γενιάς.»

Το νέο Ford GT Mk IV τιμά τη χρονιά που το πρώτο Mk IV κέρδισε στις 24 Ώρες του Le Mans, με μόλις 67 χειροποίητα αντίτυπα να κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της Multimatic στο Markham του Οντάριο. Μία νέα διαδικασία υποβολής αιτήσεων ενδιαφέροντος από τους πελάτες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.ford.com/performance/gt/mk-iv/ θα ξεκινήσει σύντομα για το supercar των 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων (προ φόρων), με τους επιλεγμένους πελάτες να επιβεβαιώνονται το πρώτο τρίμηνο του 2023. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη της άνοιξης του 2023.
«Η Multimatic κλήθηκε να δημιουργήσει την πιο ακραία τελική έκδοση του Ford GT και το Mk IV είναι το αποτέλεσμα» δήλωσε ο Larry Holt, Executive Vice President του Multimatic Special Vehicle Operations Group. «Ένας μοναδικός κινητήρας μεγαλύτερου κυβισμού, το κατάλληλο αγωνιστικό κιβώτιο, το μακρύτερο μεταξόνιο και ένα πραγματικά ανατρεπτικό αμάξωμα έχουν ως αποτέλεσμα ένα απαράμιλλο επίπεδο απόδοσης. Είμαστε περήφανοι που αποτελέσαμε κομμάτι της τρίτης γενιάς του Ford GT από την απαρχή του μέχρι αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο-κύκνειο άσμα, και αυτό είναι κάτι που θεωρούμε ότι αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της Multimatic.»
 

 

ΤΟ FORD GT MK IV ΚΟΥΒΑΛΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ

Έχοντας ως σημείο αναφοράς το θριαμβευτικό «1-2-3» του Ford GT Mk II στο Le Mans το 1966, η ομάδα εξέλιξης της Ford δεν υπαναχώρησε σε τίποτα και επανασχεδίασε το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες την εποχή εκείνη τεχνολογίες αιχμής για τη δημιουργία του 1967 Ford GT Mk IV.
Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακά υλικά, οι μηχανικοί της Ford και η Kar Kraft ανέπτυξαν ένα νέο, ελαφρύ πλαίσιο χρησιμοποιώντας μια καινοτόμα κυψελοειδή δομή από αλουμίνιο σε συνδυασμό με ένα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα. Το αυτοκίνητο πήρε την ονομασία "J-Car" επειδή κατασκευάστηκε σύμφωνα με τους νέους κανόνες του Παραρτήματος J της FIA. Σε συνδυασμό με τον διάσημο κινητήρα 427 Ford V-8 (7L) και ένα ειδικό κιβώτιο ταχυτήτων με το δικό του σύστημα ψύξης που μετέφερε την ισχύ στους πίσω τροχούς, το Ford GT Mk IV του 1967 ήταν 9 ίντσες μακρύτερο, όντας κατασκευασμένο για να κυριαρχεί σε αγώνες αντοχής σε παγκόσμιο επίπεδο.