Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Πώς μπορώ να επιλύω προβλήματα που αφορούν την ενημέρωση του λογισμικού SYNC®* που είναι εγκατεστημένο σε USB;

Εάν αντιμετωπίσετε σφάλμα κατά την εγκατάσταση της ενημέρωσης λογισμικού SYNC από μια μονάδα USB, γνωστή και ως μονάδα flash, επαληθεύστε τα εξής:

  1. Βεβαιωθείτε ότι η μονάδα USB έχει διαμορφωθεί σωστά σε:
    • exFAT για το SYNC 3.
    • FAT32 για προηγούμενες εκδόσεις του SYNC.
  2. Επιβεβαιώστε ότι ακολουθήσατε σωστά τα βήματα για να εξαγάγετε το αρχείο στη μονάδα USB.
  3. Δοκιμάστε να διαγράψετε τα αρχεία που έχετε κατεβάσει και να πραγματοποιήσετε ξανά λήψη της ενημέρωσης.

Σημείωση: Τα SYNC 4 και 4A ενημερώνονται με Wi-Fi ενημερώσεις λογισμικού και δεν χρησιμοποιούν μονάδα USB.

Αντιμετώπιση προβλημάτων ενημέρωσης λογισμικού

Για επιπλέον συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων, επιλέξτε από τις ερωτήσεις που αναφέρονται παρακάτω:

Τι κάνω εάν λάβω ένα σφάλμα μνήμης κατά την ενημέρωση του SYNC;

Όταν εισάγετε τη μονάδα USB στο όχημά σας για να εγκαταστήσετε την ενημέρωση SYNC, μπορεί να χρειαστούν έως και πέντε λεπτά για να ξεκινήσει η εγκατάσταση.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το SYNC δεν θα εμφανίσει κανένα μήνυμα. Εάν αφαιρέσετε τη μονάδα flash πριν από την έναρξη της εγκατάστασης, το SYNC θα εμφανίσει ένα μήνυμα σφάλματος μνήμης, όπως το mem_003.


Εάν λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος μνήμης, θα πρέπει να ξεκινήσετε ξανά την εγκατάσταση.

  1. Αφαιρέστε τη μονάδα flash.
  2. Εκτελέστε γενική επαναφορά. 

    Σημείωση: Η γενική επαναφορά του SYNC επαναφέρει το σύστημα στις προεπιλεγμένες εργοστασιακές του ρυθμίσεις. Θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη σύζευξη του τηλεφώνου σας και να αποκαταστήσετε οποιεσδήποτε ρυθμίσεις είχατε επιλέξει προηγουμένως.
     
    1. Πατήστε Settings στην οθόνη του SYNC του οχήματός σας.
    2. Επιλέξτε Γενικά.
    3. Πατήστε τη γραμμή κύλισης ή σύρετε κάθετα μέχρι να δείτε τη Γενική επαναφορά.
    4. Πατήστε Master Reset. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει ότι πρόκειται να διαγραφούν όλες οι ρυθμίσεις του συστήματος και να γίνει επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.
    5. Επιλέξτε Συνέχεια. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επαναφοράς στις εργοστασιακές προεπιλογές, το σύστημα θα απενεργοποιηθεί και η οθόνη θα μείνει κενή. Ενδέχεται να χρειαστούν μερικά λεπτά μέχρι να γίνει επαναφορά του συστήματος και να ξεκινήσει πάλι η κανονική λειτουργία.
  3. Εκτελέστε έναν κύκλο γυρίσματος του κλειδιού.
    1. Σβήστε το όχημα.
    2. Ανοίξτε την πόρτα του οδηγού και κλειδώστε την πόρτα.
    3. Κλείστε την πόρτα του οδηγού.
    4. Περιμένετε δύο λεπτά και βεβαιωθείτε ότι η οθόνη του ραδιοφώνου έχει απενεργοποιηθεί πλήρως.
    5. Επανεκκινήστε το όχημα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται η κινούμενη εικόνα Καλώς ορίσατε.
  5. Περιμένετε να εμφανιστεί η Αρχική οθόνη.
  6. Τοποθετήστε τη μονάδα USB για να ξεκινήσει η εγκατάσταση. Μην αφαιρέσετε τη μονάδα USB έως ότου ολοκληρωθεί η εγκατάσταση.

Εάν τα παραπάνω στάδια δεν διορθώσουν το ζήτημα, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή σας Ford για βοήθεια.

Τι κάνω εάν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Windows Error 0x80004005" κατά την ενημέρωση του SYNC;

Εάν χρησιμοποιείτε μονάδα USB για να ενημερώσετε το λογισμικό SYNC, ενδέχεται να λάβετε ένα μήνυμα Σφάλμα Windows 0x80004005 όταν τα αρχεία δεν μεταφέρονται σωστά στη μονάδα flash.

Εάν δείτε αυτό το σφάλμα, διαγράψτε τα ληφθέντα αρχεία και κατεβάστε τα ξανά. Εάν συνεχίσετε να λαμβάνετε το σφάλμα μετά από μερικές προσπάθειες, επισκεφτείτε τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford για βοήθεια.

Τι κάνω εάν λάβω ένα σφάλμα εξαγωγής LST κατά την ενημέρωση του SYNC;

Εάν χρησιμοποιείτε μια μονάδα USB για να ενημερώσετε το λογισμικό SYNC, ενδέχεται να εμφανιστεί ένα μήνυμα σφάλματος LST εάν η ενημέρωση δεν εξήχθη σωστά.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

  • Είτε την εφαρμογή Unarchiver για να εξαγάγετε σωστά τα αρχεία.
  • Είτε το Windows Explorer (File Explorer for Windows 10) για να εξαγάγετε σωστά τα αρχεία.

Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford.

Τι να κάνω εάν λάβω ένα μήνυμα INSTL σφάλματος εγκατάστασης κατά την ενημέρωση του SYNC;

Εάν λάβετε το σφάλμα εγκατάστασης INSTL όταν προσπαθείτε να ενημερώσετε το λογισμικό SYNC με χρήση USB, θα χρειαστεί να επισκεφτείτε τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford για διάγνωση της ανησυχίας.

Αυτό το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί μόνο σε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.

Τι μπορώ να κάνω εάν η Αναγνώριση φωνής δεν λειτουργεί μετά την εκτέλεση μιας ενημέρωσης SYNC;

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την αναγνώριση φωνής μετά την εκτέλεση μιας ενημέρωσης SYNC, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων:

  1. Εκτελέστε γενική επαναφορά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφήσει τη γενική επαναφορά να ολοκληρωθεί πλήρως. 

    Σημείωση: Η κύρια επαναφορά SYNC επιστρέφει το σύστημα στις προεπιλεγμένες εργοστασιακές του ρυθμίσεις. Θα χρειαστεί να ζευγοποιήσετε ξανά το τηλέφωνό σας και να επαναφέρετε τυχόν προηγουμένως επιλεγμένες ρυθμίσεις. 
     
    1. Πατήστε Settings στην οθόνη του SYNC του οχήματός σας.
    2. Επιλέξτε Γενικά.
    3. Πατήστε τη γραμμή κύλισης ή σύρετε κάθετα μέχρι να δείτε τη Γενική επαναφορά.
    4. Πατήστε Master Reset. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει ότι πρόκειται να διαγραφούν όλες οι ρυθμίσεις του συστήματος και να γίνει επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.
    5. Επιλέξτε Συνέχεια. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα επαναφοράς στις εργοστασιακές προεπιλογές, το σύστημα θα απενεργοποιηθεί και η οθόνη θα μείνει κενή. Ενδέχεται να χρειαστούν μερικά λεπτά μέχρι να γίνει επαναφορά του συστήματος και να ξεκινήσει πάλι η κανονική λειτουργία.
  2. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το κινούμενο γραφικό Welcome μετά την ολοκλήρωση της επαναφοράς.
  3. Εκτελέστε έναν κύκλο γυρίσματος του κλειδιού.
    1. Σβήστε το όχημα.
    2. Ανοίξτε την πόρτα του οδηγού και κλειδώστε την πόρτα.
    3. Κλείστε την πόρτα του οδηγού.
    4. Περιμένετε δύο λεπτά και βεβαιωθείτε ότι η οθόνη του ραδιοφώνου έχει απενεργοποιηθεί πλήρως.
    5. Επανεκκινήστε το όχημα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται η κινούμενη εικόνα Καλώς ορίσατε.
  5. Περιμένετε να εμφανιστεί η Αρχική οθόνη.
  6. Τοποθετήστε τη μονάδα USB και ξεκινήστε ξανά την ενημέρωση.

Εάν τα παραπάνω στάδια δεν διορθώσουν το ζήτημα, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή σας Ford για βοήθεια.

Τι μπορώ να κάνω εάν λάβω ένα μήνυμα σφάλματος Εκτός χώρου/Εσφαλμένης εγκατάστασης κατά την ενημέρωση του SYNC;

Εάν λάβετε ένα Σφάλμα Εκτός χώρου/Εσφαλμένης Εγκατάστασης Κατά την προσπάθεια ενημέρωσης του λογισμικού SYNC, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων:

  1. Εκτελέστε γενική επαναφορά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφήσει την κύρια επαναφορά να ολοκληρωθεί. 

    Σημείωση: Η κύρια επαναφορά SYNC επιστρέφει το σύστημα στις προεπιλεγμένες εργοστασιακές του ρυθμίσεις. Θα χρειαστεί να ζευγοποιήσετε ξανά το τηλέφωνό σας και να επαναφέρετε τυχόν ρυθμίσεις που είχατε επιλέξει προηγουμένως.
     
    1. Πατήστε Settings στην οθόνη του SYNC του οχήματός σας.
    2. Επιλέξτε Γενικά.
    3. Πατήστε τη γραμμή κύλισης ή σύρετε κάθετα μέχρι να δείτε τη Γενική επαναφορά.
    4. Πατήστε Master Reset. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει ότι πρόκειται να διαγραφούν όλες οι ρυθμίσεις του συστήματος και να γίνει επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.
    5. Επιλέξτε Συνέχεια. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα «Επαναφορά εργοστασιακών προεπιλογών», το σύστημα θα απενεργοποιηθεί και η οθόνη θα μείνει κενή. Ενδέχεται να χρειαστούν μερικά λεπτά μέχρι να γίνει επαναφορά του συστήματος και να ξεκινήσει πάλι η κανονική λειτουργία.
  2. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το κινούμενο γραφικό Welcome μετά την ολοκλήρωση της επαναφοράς.
  3. Εκτελέστε έναν κύκλο γυρίσματος του κλειδιού.
    1. Σβήστε το όχημα.
    2. Ανοίξτε την πόρτα του οδηγού και κλειδώστε την πόρτα.
    3. Κλείστε την πόρτα του οδηγού.
    4. Περιμένετε δύο λεπτά και βεβαιωθείτε ότι η οθόνη του ραδιοφώνου έχει απενεργοποιηθεί πλήρως.
    5. Επανεκκινήστε το όχημα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το κινούμενο γραφικό Welcome.
  5. Περιμένετε να εμφανιστεί η Αρχική οθόνη.
  6. Τοποθετήστε τη μονάδα USB και ξεκινήστε ξανά την ενημέρωση.

Εάν τα παραπάνω στάδια δεν διορθώσουν το ζήτημα, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή σας Ford για βοήθεια.

Τι πρέπει να κάνω εάν το Android Auto™** δεν εμφανίζεται μετά την ενημέρωση του SYNC 3;

Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με το Android Auto μετά την εκτέλεση μιας ενημέρωσης SYNC 3, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων:

  1. Εκτελέστε γενική επαναφορά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφήσει την κύρια επαναφορά να ολοκληρωθεί. 

    Σημείωση: Η κύρια επαναφορά SYNC επιστρέφει το σύστημα στις προεπιλεγμένες εργοστασιακές του ρυθμίσεις. Θα χρειαστεί να ζευγοποιήσετε ξανά το τηλέφωνό σας και να επαναφέρετε τυχόν ρυθμίσεις που είχατε επιλέξει προηγουμένως.
     
    1. Πατήστε Settings στην οθόνη του SYNC του οχήματός σας.
    2. Επιλέξτε Γενικά.
    3. Πατήστε τη γραμμή κύλισης ή σύρετε κάθετα μέχρι να δείτε τη Γενική επαναφορά.
    4. Πατήστε Master Reset. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει ότι πρόκειται να διαγραφούν όλες οι ρυθμίσεις του συστήματος και να γίνει επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.
    5. Επιλέξτε Συνέχεια. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα «Επαναφορά εργοστασιακών προεπιλογών», το σύστημα θα απενεργοποιηθεί και η οθόνη θα μείνει κενή. Ενδέχεται να χρειαστούν μερικά λεπτά μέχρι να γίνει επαναφορά του συστήματος και να ξεκινήσει πάλι η κανονική λειτουργία.
  2. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το κινούμενο γραφικό Welcome μετά την ολοκλήρωση της επαναφοράς.
  3. Εκτελέστε έναν κύκλο γυρίσματος του κλειδιού.
    1. Σβήστε το όχημα.
    2. Ανοίξτε την πόρτα του οδηγού και κλειδώστε την πόρτα.
    3. Κλείστε την πόρτα του οδηγού.
    4. Περιμένετε δύο λεπτά και βεβαιωθείτε ότι η οθόνη του ραδιοφώνου έχει απενεργοποιηθεί πλήρως.
    5. Επανεκκινήστε το όχημα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται η κινούμενη εικόνα Καλώς ορίσατε.
  5. Περιμένετε να εμφανιστεί η Αρχική οθόνη.
  6. Τοποθετήστε τη μονάδα USB και ξεκινήστε ξανά την ενημέρωση.

Εάν τα παραπάνω στάδια δεν διορθώσουν το ζήτημα, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή σας Ford για βοήθεια.

Τι κάνω εάν λάβω ένα PKG_ERR03 κατά την εγκατάσταση μιας ενημέρωσης SYNC;

Αυτό το σφάλμα παρουσιάζεται όταν ένα ή περισσότερα ληφθέντα αρχεία δεν έχουν ληφθεί πλήρως ή είναι κατεστραμμένα. Για να διορθώσετε αυτό το ζήτημα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων:

  1. Διαγράψτε όλα τα ληφθέντα αρχεία ενημέρωσης από το USB και από τον υπολογιστή που χρησιμοποιείτε για την ενημέρωση του SYNC.
  2. Κάντε ξανά λήψη όλων των αρχείων ενημέρωσης SYNC στον υπολογιστή σας.
  3. Διαμορφώστε ξανά το USB.
  4. Εξαγάγετε τα αρχεία και μετακινήστε τα στο USB.

Μόλις εξαχθούν τα αρχεία, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το USB για να ξεκινήσετε ξανά τη διαδικασία ενημέρωσης.

Εάν αυτό δεν επιλύσει το πρόβλημά σας, επικοινωνήστε με το Κέντρο Σχέσεων Πελατών της Ford  

Τι κάνω εάν το αρχείο .xml λείπει μετά την ενημέρωση SYNC;

Εάν δεν λάβετε ένα αρχείο .xml και πρέπει να αναφέρετε μια επιτυχημένη ενημέρωση, μπορείτε να συνδεθείτε σε ένα ισχυρό δίκτυο Wi-Fi και να πραγματοποιήσετε μη αυτόματη σάρωση για ενημερώσεις. Αυτό αναγκάζει τους διακομιστές μας να ελέγξουν το σύστημα SYNC του οχήματος και να επαληθεύσουν εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση.

Για σάρωση για ενημερώσεις:

  1. Πατήστε το Ρυθμίσεις στην οθόνη SYNC.
  2. Επιλέξτε Γενικά.
  3. Πατήστε τις Αυτόματες ενημερώσεις.
  4. Αγγίξτε το Σάρωση για ενημέρωση τώρα. Η λήψη της ενημέρωσης θα γίνει σε ένα τμήμα και θα διαρκέσει περίπου 35 λεπτά.

Μόλις πραγματοποιηθεί η ενημέρωση μέσω Wi-Fi, τα αρχεία μας θα ενημερωθούν με τη νέα έκδοση λογισμικού που εμφανίζεται στο όχημά σας.

Σημείωση: Μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες για να εμφανιστεί η νέα έκδοση στον ιστότοπο.

Μπορείτε να επισκεφτείτε έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford για βοήθεια με την αναφορά μιας επιτυχημένης ενημέρωσης στον ιστότοπο. Μπορεί να υπάρξει μια χρέωση για αυτήν την υπηρεσία, επειδή δεν καλύπτεται από την εγγύησή σας.

Σημαντικό: Εάν ο ιστότοπος δεν αντικατοπτρίζει την πιο πρόσφατη ενημέρωση SYNC ή πλοήγησης και εξακολουθεί να εμφανίζει την παλαιότερη έκδοση, αυτό δεν θα σας εμποδίσει να λάβετε την επόμενη ενημέρωση όταν γίνει διαθέσιμη.

Εάν αυτό δεν επιλύσει το πρόβλημά σας, επικοινωνήστε με το Κέντρο Σχέσεων Πελατών της Ford 

Πρόσθετες πληροφορίες

Τι κάνω εάν το τηλέφωνό μου δεν πραγματοποιεί σύζευξη;


*Μην οδηγείτε όταν σας αποσπάται η προσοχή. Χρησιμοποιήστε φωνητικά ελεγχόμενα συστήματα όταν είναι δυνατό. Μην χρησιμοποιείτε φορητές συσκευές κατά την οδήγηση. Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να είναι κλειδωμένες όταν στο όχημα υπάρχει επιλεγμένη ταχύτητα. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες συμβατές με όλα τα τηλέφωνα.

**Το Android Auto είναι εμπορικό σήμα της Google LLC.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.