Τι θα συμβεί αν χάσω τη συσκευή μου και το FordPass® είναι ενεργό;
Σε περίπτωση απώλειας του κινητού σας τηλεφώνου, το χαμένο τηλέφωνο σε συνδυασμό με το e-mail σας μπορεί να επιτρέψει την πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο FordPass, και αυτό με τη σειρά του να χρησιμοποιηθεί για να παρακαμφθεί η ασφάλεια του οχήματός σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να αποκαταστήσετε την ασφάλεια.
- Ασφαλίστε το e-mail που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας στο FordPass για να αποτρέψετε την πρόσβαση άλλων ατόμων σε αυτό.
- Υποβάλετε αίτημα επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης στο FordPass για να σταλεί ένα e-mail επιβεβαίωσης ασφαλείας στην καταχωρημένη διεύθυνση e-mail.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό του e-mail σας.
Σημαντικό: Αυτή η ενέργεια μπορεί να προκαλέσει αποσύνδεση από τον λογαριασμό σας σε άλλες συσκευές και εφαρμογές. Σκοπός είναι να διασφαλιστεί ότι δεν θα αποκτήσουν πρόσβαση στο e-mail σας άτομα χωρίς εξουσιοδότηση.
- Εκτελέστε επαναφορά του FordPass Connect για να καταργήσετε τις εξουσιοδοτήσεις του χρήστη.
- Προμηθευτείτε μια νέα ή προσωρινή συσκευή που να είναι συμβατή με το FordPass.
- Κατεβάστε το FordPass από το App Store® (iOS®) ή το Google Play™ (Android™).
- Ανοίξτε το FordPass και ξεκινήστε τη διαδικασία επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης.
- Μετά την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης, καταχωρήστε τα νέα σας διαπιστευτήρια στην οθόνη σύνδεσης του FordPass.
- Ελέγξτε τη λίστα των οχημάτων σας αφού φορτωθεί το FordPass.
Επαναλάβετε την ενεργοποίηση του οχήματός σας για να επιτρέψετε την πρόσβαση για σκοπούς εντολών και ελέγχου.
Σημαντικό: Εκχωρήστε άδεια απομακρυσμένων εντολών μόνο σε λογαριασμούς που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε.
Εάν δεν μπορείτε να εκτελέσετε κανένα από τα παραπάνω βήματα στο FordPass, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για επιπλέον υποστήριξη.