Γιατί έχει τεθεί σε αναστολή ο λογαριασμός μου για το Δίκτυο Φόρτισης BlueOval;
Ο λογαριασμός σας για το Δίκτυο Φόρτισης BlueOval μπορεί να έχει τεθεί σε αναστολή για έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Η πληρωμή σας δεν έγινε δεκτή από τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό
- Η προεπιλεγμένη κάρτα πληρωμής που έχετε συνδέσει με τον λογαριασμό σας έχει λήξει.
Εάν αντιμετωπίσετε ζητήματα, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για επιπλέον βοήθεια.
Πρόσθετες πληροφορίες
Πώς μπορώ να διεκπεραιώσω ξανά μια πληρωμή στο BlueOval;