Πώς μπορώ να επεξεργαστώ ξανά την πληρωμή μου για το BlueOval™ Charge Network;
Εάν η πληρωμή σας δεν γίνει δεκτή, μπορείτε να την επεξεργαστείτε ξανά με χρήση της εφαρμογής FordPass®* ή του ιστότοπου της Ford.
Επανεπεξεργασία επιλογών πληρωμής
Επιλέξτε μία από τις παρακάτω επιλογές υποστήριξης για οδηγίες:
Με χρήση της εφαρμογήςFordPass
Για να επεξεργαστείτε ξανά την πληρωμή σας χρησιμοποιώντας το FordPass:
- Ανοίξτε την εφαρμογή FordPass.
- Μεταβείτε στην οθόνη Λογαριασμός.
- Επιλέξτε Συνδεδεμένες υπηρεσίες.
- Στην ενότητα "BlueOval(TM) Charge Network", επιλέξτε "Επανεπεξεργασία πληρωμής".
- Επιλέξτε "Κάρτα ενημέρωσης".
- Επιλέξτε "Νέα προσπάθεια πληρωμής.
Σημείωση: Θα πρέπει να εμφανιστεί μια οθόνη επιβεβαίωσης πληρωμής.
- Επιλέξτε "Εντάξει" για έξοδο. .
Όταν ολοκληρωθεί η διεκπεραίωση της πληρωμής, θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για την αποκατάσταση του λογαριασμού.
Με χρήση του ιστότοπου της Ford
Για να επεξεργαστείτε ξανά την πληρωμή σας χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο της Ford:
- Συνδεθείτε στον διαδικτυακό λογαριασμό σας Ford. διαδικτυακός λογαριασμός Ford.
- Κάντε κλικ στην επιλογή "Συνδρομές" στη σελίδα "Διαχείριση του λογαριασμού σας".
- Κάντε κλικ στην επιλογή "Επανεπεξεργασία πληρωμής".
- Κάντε κλικ στην επιλογή "Ενημέρωση κάρτας",
- Κάντε κλικ στην επιλογή "Επανάληψη πληρωμής"
Όταν ολοκληρωθεί η διεκπεραίωση της πληρωμής, θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για την αποκατάσταση του λογαριασμού.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήστε με έναν Εκπρόσωπο για πρόσθετη υποστήριξη.
Εάν αντιμετωπίσετε ζητήματα, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για επιπλέον βοήθεια.
Πρόσθετες πληροφορίες
Πώς μπορώ να προσθέσω μια κάρτα στο πορτοφόλι Ford μου;
Πώς μπορώ να αλλάξω τις επιλογές της κάρτας πληρωμής μου;
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω κατεβάσματος. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.