Πώς μπορώ να διεκπεραιώσω ξανά την πληρωμή μου στο Δίκτυο Φόρτισης BlueOval™;
Εάν η πληρωμή σας δεν γίνει δεκτή, μπορείτε να την διεκπεραιώσετε ξανά με χρήση της εφαρμογής FordPass®* ή του ιστότοπου της Ford.
Επιλογές νέας διεκπεραίωσης πληρωμής
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω για οδηγίες:
Με χρήση της εφαρμογής FordPass
Για να διεκπεραιώσετε ξανά την πληρωμή σας με χρήση του FordPass:
- Ανοίξτε την εφαρμογή FordPass.
- Πλοηγηθείτε στην οθόνη Λογαριασμός.
- Επιλέξτε Συνδρομές.
- Πατήστε Νέα διεκπεραίωση πληρωμής.
- Επιλέξτε Νέα προσπάθεια πληρωμής.
- Πατήστε Πληρωμή τώρα.
Σημείωση: Πρέπει να εμφανιστεί μια οθόνη επιβεβαίωσης πληρωμής.
- Πατήστε Εντάξει για έξοδο από τη διαδικασία.
Όταν ολοκληρωθεί η διεκπεραίωση της πληρωμής, θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για την αποκατάσταση του λογαριασμού.
Με χρήση του ιστότοπου της Ford
Για να διεκπεραιώσετε ξανά την πληρωμή σας με χρήση του ιστότοπου της Ford:
- Συνδεθείτε στον online λογαριασμό σας Ford.
- Κάντε κλικ στο Πορτοφόλι από τη σελίδα "Διαχείριση λογαριασμού".
- Επιλέξτε Νέα διεκπεραίωση πληρωμής.
- Πατήστε Πληρωμή τώρα.
Όταν ολοκληρωθεί η διεκπεραίωση της πληρωμής, θα λάβετε ένα e-mail που θα σας ενημερώνει για την αποκατάσταση του λογαριασμού.
Εάν αντιμετωπίσετε ζητήματα, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για επιπλέον βοήθεια.
Πρόσθετες πληροφορίες
Πώς μπορώ να προσθέσω μια κάρτα στο πορτοφόλι μου Ford;
Πώς μπορώ να αλλάξω τις επιλογές κάρτας πληρωμής;
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω κατεβάσματος. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.