Τι πρέπει να κάνω εάν το Android Auto™* δεν λειτουργεί με το SYNC®** 4A;
Εάν αντιμετωπίζετε ζητήματα με το Android Auto, ακολουθήστε τις παρακάτω γενικές συμβουλές αντιμετώπισης ζητημάτων:
- Βεβαιωθείτε ότι το Android Auto είναι εγκατεστημένο στο τηλέφωνό σας.
- Επαληθεύστε ότι το τηλέφωνό σας Android διαθέτει Lollipop 5.0 ή νεότερη έκδοση.
- Βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας είναι σωστές χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο υποστήριξης Android Auto της Google™.
- Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας Android™ είναι συνδεδεμένη στο SYNC** μέσω Bluetooth®*** και ότι το Android Auto είναι εγκατεστημένο στο τηλέφωνό σας.
- Κάντε επανεκκίνηση του τηλεφώνου σας.
- Επιχειρήστε επαναφορά της μονάδας SYNC.
- Εάν η αντιμετώπιση προβλημάτων με σύνδεση Bluetooth αποτύχει, δοκιμάστε να συνδεθείτε στο SYNC με ένα καλώδιο USB υψηλής ποιότητας.
*Διαθέσιμη λειτουργία. Μην οδηγείτε όταν δεν είστε συγκεντρωμένοι. Χρησιμοποιήστε φωνητικά ελεγχόμενα συστήματα όταν είναι δυνατό. Μην χρησιμοποιείτε φορητές συσκευές κατά την οδήγηση. Το Android Auto είναι διαθέσιμο σε μοντέλα του 2017 με SYNC 3. Οι κάτοχοι μοντέλων του 2016 με SYNC 3 υποχρεούνται να πραγματοποιήσουν αναβάθμιση λογισμικού (διαθέσιμη στα τέλη του 2016). Απαιτεί τηλέφωνο με συμβατή έκδοση του Android Auto και ενεργή υπηρεσία δεδομένων. Το SYNC δεν ελέγχει το Android Auto κατά τη χρήση. Η Google και άλλα τρίτα μέρη είναι υπεύθυνα για την αντίστοιχη λειτουργικότητά τους. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις μηνυμάτων και δεδομένων.
Τα σήματα Android Auto, Google, Google Play και άλλα σήματα είναι εμπορικά σήματα της Google Inc.
**Μην οδηγείτε όταν δεν είστε συγκεντρωμένοι. Χρησιμοποιήστε φωνητικά ελεγχόμενα συστήματα όταν είναι δυνατό. Μην χρησιμοποιείτε φορητές συσκευές κατά την οδήγηση. Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να είναι κλειδωμένες όταν στο όχημα υπάρχει επιλεγμένη ταχύτητα. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες συμβατές με όλα τα τηλέφωνα.
***Το λεκτικό σήμα Bluetooth είναι εμπορικό σήμα της Bluetooth SIG, Inc.