Ποια είναι τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών καυσαερίων

Τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών καυσαερίων δημιουργήθηκαν με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και της δημόσιας υγείας

Οι ημερομηνίες εντός παρένθεσης είναι οι ημερομηνίες εφαρμογής για όλες τις νέες άδειες κυκλοφορίας οχημάτων, κατά κανόνα ένα χρόνο αργότερα. Ένα αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε μεταξύ των δύο ημερομηνιών μπορεί να συμμορφώνεται ή να μην συμμορφώνεται με το νέο πρότυπο εκπομπών. Ένα αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε έως και 12 μήνες μετά την ημερομηνία στην παρένθεση επίσης μπορεί να συμμορφώνεται ή να μην συμμορφώνεται με το νέο πρότυπο εκπομπών λόγω της διαδικασίας διαχείρισης αδιάθετων αποθεμάτων. Ένα αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε 12 μήνες και μια ημέρα μετά την ημερομηνία στην παρένθεση συμμορφώνεται σίγουρα.

Βρείτε κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες εδω

 

CO = μονοξείδιο του άνθρακα

NOx = οξείδια του αζώτου

HC = υδρογονάνθρακες

PM = σωματίδια

 

Euro 1 (EC93)

Ιούλιος 1992 (Ιανουάριος 1993)

Όρια εκπομπών του Euro 1

  • CO – 2,72 g/km (βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες)

  • HC+ NOx – 0,97 g/km (βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες)

  • PM – 0,14 g/km (μόνο πετρελαιοκινητήρες)

 

Euro 2 (EC96)

Ιανουάριος 1996 (Ιανουάριος 1997)

Όρια εκπομπών του Euro 2 (βενζινοκινητήρες)

  • CO – 2,2 g/km

  • HC+ NOx – 0,5 g/km

  • PM – χωρίς όριο

Όρια εκπομπών του Euro 2 (πετρελαιοκινητήρες)

  • CO – 1,0 g/km

  • HC+ NOx – 0,7 g/km

  • PM – 0,08 g/km

Euro 3 (EC2000)

Ιανουάριος 2000 (Ιανουάριος 2001)

Όρια εκπομπών του Euro 3 (βενζινοκινητήρες)

  • CO – 2,3 g/km

  • HC – 0,20 g/km

  • NOx - 0,15

  • PM – χωρίς όριο

Όρια εκπομπών του Euro 3 (πετρελαιοκινητήρες)

  • CO – 0,64 g/km

  • HC+ NOx – 0,56 g/km

  • NOx – 0,50 g/km

  • PM – 0,05 g/km

Euro 4 (EC2005)

Ιανουάριος 2005 (Ιανουάριος 2006)

Ορισμένα πετρελαιοκίνητα οχήματα του προτύπου Euro 4 εξοπλίστηκαν με φίλτρα σωματιδίων.

Όρια εκπομπών του Euro 4 (βενζινοκινητήρες)

  • CO – 1,0 g/km

  • HC – 0,10 g/km

  • NOx – 0,08

  • PM – χωρίς όριο

Όρια εκπομπών του Euro 4 (πετρελαιοκινητήρες)

  • CO – 0,50 g/km

  • HC+ NOx – 0,30 g/km

  • NOx – 0,25 g/km

  • PM – 0,025 g/km

Euro 5

Σεπτέμβριος 2009 (Ιανουάριος 2011)

Το πρότυπο Euro 5 εισήγαγε ακόμα πιο αυστηρές οριακές τιμές για τις εκπομπές σωματιδίων των πετρελαιοκινητήρων και όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εξοπλίστηκαν υποχρεωτικά με φίλτρα σωματιδίων για να συμμορφωθούν με τις νέες απαιτήσεις.

Όρια εκπομπών του Euro 5 (βενζινοκινητήρες)

  • CO – 1,0 g/km

  • HC - 0,10 g/km

  • NOx – 0,06 g/km

  • PM – 0,005 g/km (μόνο άμεσος ψεκασμός καυσίμου)

Όρια εκπομπών του Euro 5 (πετρελαιοκινητήρες)

  • CO – 0,50 g/km

  • HC+ NOx – 0,23 g/km

  • NOx – 0,18 g/km

  • PM – 0,005 g/km

  • PM – 6,0x10 ^11/km

Euro 6

Σεπτέμβριος 2014 (Σεπτέμβριος 2015)

Το πρότυπο Euro 6 επιβάλλει περαιτέρω σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές NOx των πετρελαιοκινητήρων (μείωση 67% σε σύγκριση με το Euro 5) και καθιερώνει παρόμοια πρότυπα για βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες.

Όρια εκπομπών του Euro 6 (βενζινοκινητήρες)

  • CO – 1,0 g/km

  • HC – 0,10 g/km

  • NOx – 0,06 g/km

  • PM – 0,005 g/km (μόνο άμεσος ψεκασμός καυσίμου)

  • PM – 6,0x10 ^11/km (μόνο άμεσος ψεκασμός καυσίμου)

Όρια εκπομπών του Euro 6 (πετρελαιοκινητήρες)

  • CO – 0,50 g/km

  • HC+ NOx – 0,17 g/km

  • NOx – 0,08 g/km

  • PM – 0,005 g/km

  • PM – 6,0x10 ^11/km

Με το EURO 6c που τίθεται σε ισχύ από την 01.09.2018, η μέθοδος μέτρησης των τιμών κατανάλωσης ​θα αντικατασταθεί από τη νέα μέθοδο δοκιμής WLTP (πρώην NEDC), η οποία παρέχει πιο ρεαλιστικά αποτελέσματα δοκιμών.

Από την 01.09.2019, θα είναι σε ισχύ το EURO 6d-temp, στο οποίο θα πραγματοποιούνται επιπλέον μετρήσεις σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης (RDE - Εκπομπές σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης).

Από την 01.01.2021 θα είναι σε ισχύ το EURO 6d, με το οποίο οι τιμές ​​θα είναι ακόμη πιο περιορισμένες κατά τη λειτουργία σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης (RDE - Εκπομπές σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης).

Τα ίδια όρια ισχύουν για επαγγελματικά οχήματα (Ν1), αλλά ένα έτος αργότερα.

Χάρη στις νέες μεθόδους μέτρησης, λαμβάνονται νέα αποτελέσματα μετρήσεων για όλους τους κινητήρες, κάτι που γενικά οδηγεί σε υψηλότερες τιμές CO2 σε σχέση με την προηγούμενη μέθοδο. Αυτές οι αλλαγές αφορούν όλους τους κατασκευαστές και θα οδηγήσουν σε μία γενική αύξηση στις τιμές CO2 ​για τα νέα οχήματα. Η προθεσμία για συμμόρφωση με τις τιμές ορίων ​​στην Ελβετία είναι η ημερομηνία του εκτελωνισμού.

Η μετατροπή στις νέες μεθόδους μέτρησης είναι χρονοβόρα και ορισμένα μοντέλα οχημάτων / κινητήρων δεν θα ικανοποιούν πλέον τις απαιτούμενες τιμές ορίων ​με τις νέες μεθόδους μέτρησης. Συνεπώς, ορισμένα μοντέλα / κινητήρες ενδέχεται να τεθούν (προσωρινά) εκτός παραγωγής.

 
 
 
 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.