Η οπτική γωνία των πελατών (CVP) είναι η ερευνητική διαδικασία της Ford Motor Company για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις πωλήσεις της επίσημης εμπορίας και τις εμπειρίες εξυπηρέτησης. Ο στόχος του προγράμματος οπτική γωνία των πελατών είναι να μπορέσει η Ford Motor Company να:
- Λάβει σχόλια για την αποτελεσματικότητα της Ford και των επίσημων εμποριών στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελατών
- Εστιάσει το προσωπικό της Ford και των επίσημων εμποριών στην κατανόηση και την ανταπόκριση στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών
- Εντοπίσει τομείς όπου η Ford και οι επίσημοι έμποροί μας πρέπει να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους προς τους πελάτες
Πώς θα ξέρω αν έχω επιλεγεί για μια έρευνα;