Τρόπος αντιμετώπισης προβλημάτων σύνδεσης CarPlay στο Ford Electric Explorer σας
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα σύνδεσης Apple CarPlay, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να τα επιλύσετε:
Ενσύρματη σύνδεση
- Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πιστοποιημένο καλώδιο Apple Lightning® για σύνδεση, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ενσύρματη σύνδεση.
- Όταν αποσυνδέετε τη συσκευή από το καλώδιο USB, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το εικονίδιο Αποσύνδεση.
- Διαγράψτε όλα τα προφίλ οχημάτων από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής CarPlay στη συσκευή σας. Αυτό βρίσκεται στο μενού Γενικές ρυθμίσεις.
- Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας διαθέτει το πιο πρόσφατο επίπεδο λογισμικού iOS.
- Επανεκκινήστε τη συσκευή.
- Επαναφέρετε το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Ασύρματη σύνδεση
- Βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνο και το όχημά σας έχουν δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας μέσω του CarPlay.
- Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας διαθέτει το πιο πρόσφατο επίπεδο λογισμικού iOS.
- Βεβαιωθείτε ότι το Bluetooth και το Wi-Fi είναι ενεργοποιημένα στη συσκευή σας.
- Επαναφέρετε τις Ρυθμίσεις Δικτύου στη συσκευή σας, οι οποίες θα επαναφέρουν όλες τις υπάρχουσες ασύρματες συνδέσεις που έχουν δημιουργηθεί προηγουμένως και θα επαναφέρουν τις εργοστασιακές προεπιλογές μόνο για τις ρυθμίσεις δικτύου.
- Επανεκκινήστε τη συσκευή.
- Διαγράψτε όλα τα προφίλ οχημάτων από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής CarPlay στη συσκευή σας. Αυτό βρίσκεται στο μενού Γενικές ρυθμίσεις.
- Προσπαθήστε να συνδεθείτε μέσω USB και, μόλις πετύχετε, αποσυνδέστε και προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά ασύρματα.
- Ενεργοποιήστε και απενεργοποιήστε το όχημα.
- Επαναφέρετε το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.