Το Ford Electric Explorer δεν συνδέεται στο Android Auto - Αντιμετώπιση προβλημάτων
Με βάση τον τύπο σύνδεσης, δοκιμάστε τα ακόλουθα στάδια αντιμετώπισης προβλημάτων:
Σύνδεση μέσω καλωδίου
- Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πιστοποιημένο καλώδιο φόρτισης, κατά προτίμηση αυτό που παραδόθηκε με το τηλέφωνο ή ένα πιστοποιημένο ανταλλακτικό καλώδιο.
- Περιμένετε να συνδέσετε το τηλέφωνό σας αφού εκκινήσει το όχημα. Εάν το τηλέφωνο συνδεθεί πριν εκκινήσει το όχημα, ενδέχεται να προκύψουν ζητήματα συνδεσιμότητας.
- Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την μπροστινή θύρα USB. Το Android Auto δεν λειτουργεί από την πίσω θύρα.
- Επιβεβαιώστε ότι το Android Auto είναι ενεργοποιημένο στο τηλέφωνό σας πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία σύνδεσης.
- Επιβεβαιώστε ότι η κοινή χρήση σύνδεσης του USB (tethering) και το Bluetooth είναι ενεργοποιημένα στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου.
- Βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή Android Auto είναι ενημερωμένη.
Εάν έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω στάδια, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε το τηλέφωνό σας και στη συνέχεια προσπαθήστε να συνδεθείτε.
Ασύρματη σύνδεση
- Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας έχει ενεργοποιημένο το Wi-Fi.
- Αφαιρέστε το όχημά σας από τις ρυθμίσεις του Android Auto της συσκευής σας.
- Επιβεβαιώστε ότι το Android Auto είναι ενεργοποιημένο στο τηλέφωνό σας πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία σύνδεσης.
- Επιβεβαιώστε ότι η κοινή χρήση σύνδεσης του USB (tethering) και το Bluetooth είναι ενεργοποιημένα στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου.
- Βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή Android Auto είναι ενημερωμένη.
Εάν έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω στάδια, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε το τηλέφωνό σας.
Σημείωση: Απαιτείται λειτουργικό σύστημα Lollipop 5.0 ή μεταγενέστερο.
Εάν τα ζητήματα παραμένουν, επικοινωνήστε με τον τοπικό Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της Ford.