Το CarPlay δεν λειτουργεί μετά από ενημέρωση του iOS
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση στο CarPlay μετά από ενημέρωση της συσκευής σας, δοκιμάστε τα παρακάτω στάδια:
- Στις ρυθμίσεις του CarPlay στο τηλέφωνό σας, επιλέξτε "Αγνόηση αυτής της συσκευής".
- Ελέγξτε το καλώδιο Lightning για ραγίσματα, ζημιά, κολλώδη υφή ή κομματάκια που λείπουν και αντικαταστήστε το εάν διαπιστώσετε κάτι τέτοιο.
- Δοκιμάστε ένα διαφορετικό καλώδιο Lightning, εάν υπάρχει διαθέσιμο.
- Εκτελέστε επαναφορά του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Εάν κανένα από αυτά τα στάδια δεν έχει αποτέλεσμα, επικοινωνήστε με τον τοπικό Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της Ford.