Γιατί λαμβάνω κωδικούς σφάλματος κατά τη φόρτιση;
Εάν αντιμετωπίζετε κωδικούς σφάλματος κατά τη φόρτιση του οχήματός σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα:
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει σωστά τον εξοπλισμό φόρτισης.
- Αποσυνδέστε τον εξοπλισμό φόρτισης τόσο από τη θύρα φόρτισης του οχήματος όσο και από τον σταθμό φόρτισης, το κουτί τοίχου ή την πρίζα.
- Εάν χρησιμοποιείτε το καλώδιο οικιακής φόρτισης γενικής χρήσης, ελέγξτε το βύσμα για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συνδεδεμένο στο κουτί ελέγχου του οικιακού φορτιστή γενικής χρήσης.
- Εάν ο εξοπλισμός φόρτισης είναι ζεστός ή βρίσκεται σε ζεστό περιβάλλον, δοκιμάστε να φορτίσετε σε πιο δροσερό χώρο.
-
Δοκιμάστε διαφορετική πρίζα ή διαφορετικό βύσμα, εάν έχετε.
Σημείωση: μπορείτε να βρείτε μια λίστα σφαλμάτων στο εγχειρίδιο κατόχου
Εάν το πρόβλημα επιμένει, αναθέστε τον έλεγχο του οχήματός σας σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.