Γιατί δεν μπορώ να ρυθμίσω ένα νέο Phone As A Key μετά από απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση της εφαρμογής FordPass;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί δεν μπορώ να ρυθμίσω ένα νέο Phone As A Keyμετά από απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση της εφαρμογής FordPass®*;

Εάν διαγράψατε το FordPass από το κινητό σας τηλέφωνο και στη συνέχεια το κατεβάσατε ξανά, το τηλέφωνό σας δεν θα λειτουργεί πλέον ως κλειδί.

  1. Αφαιρέστε το Τηλέφωνο Ως Κλειδί που είχε συσχετιστεί προηγουμένως με το τηλέφωνό σας στην εφαρμογή FordPass ή εκτελέστε επαναφορά της λειτουργίας «Τηλέφωνο Ως Κλειδί» στο όχημά σας.
  2. Προγραμματίστε ένα νέο Τηλέφωνο Ως Κλειδί.

Εάν η αντιμετώπιση προβλημάτων δεν είναι επιτυχής, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της διαδρομής Λογαριασμός > Βοήθεια.

Περαιτέρω επιλογές αντιμετώπισης προβλημάτων

Εάν αντιμετωπίζετε άλλα ζητήματα, επισκεφτείτε το θέμα Αντιμετώπιση προβλημάτων με το FordPass για επιπλέον υποστήριξη.


*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.