Γιατί δεν μπορώ να ρυθμίσω ένα νέο Phone As A Key™ μετά από απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση της εφαρμογής FordPass®*;
Εάν διαγράψατε το FordPass από το κινητό σας τηλέφωνο και στη συνέχεια το κατεβάσατε ξανά, το τηλέφωνό σας δεν θα λειτουργεί πλέον ως κλειδί.
- Αφαιρέστε το Τηλέφωνο Ως Κλειδί που είχε συσχετιστεί προηγουμένως με το τηλέφωνό σας στην εφαρμογή FordPass ή εκτελέστε επαναφορά της λειτουργίας «Τηλέφωνο Ως Κλειδί» στο όχημά σας.
- Προγραμματίστε ένα νέο Τηλέφωνο Ως Κλειδί.
Εάν η αντιμετώπιση προβλημάτων δεν είναι επιτυχής, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της διαδρομής Λογαριασμός > Βοήθεια.
Περαιτέρω επιλογές αντιμετώπισης προβλημάτων
Εάν αντιμετωπίζετε άλλα ζητήματα, επισκεφτείτε το θέμα Αντιμετώπιση προβλημάτων με το FordPass για επιπλέον υποστήριξη.
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.