Τι μπορώ να κάνω, αν αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης του Phone As a Key™ (PAAK);
Αν έχετε ορίσει κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης και το τηλέφωνό σας δεν λειτουργεί (π.χ. δεν έχει μπαταρία), το έχετε χάσει, έχει κλαπεί ή καταστραφεί, ο κωδικός δεν θα εμφανίζεται όταν πατάτε το κουμπί φρένου και εκκίνησης. Επίσης, η οθόνη SYNC® του οχήματος θα είναι μαύρη.
Για να επιλύσετε το πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
Σημείωση: Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τις
- Μην συνεχίσετε να πατάτε το κουμπί εκκίνησης.
- Πατήστε ελαφρά το πεντάλ του φρένου για να εμφανιστεί η οθόνη SYNC.
- Όταν εμφανιστεί η οθόνη, πατήστε πλήρως το πεντάλ του φρένου για μερικά δευτερόλεπτα.
- Αφήστε το πεντάλ του φρένου και περιμένετε 15 δευτερόλεπτα.
- Πατήστε ξανά το πεντάλ του φρένου πλήρως για μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα αφήστε το.
- Μέσα σε 1-2 λεπτά, στην οθόνη SYNC θα εμφανιστεί η οθόνη καταχώρισης του κωδικού πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης.
Αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τα παραπάνω βήματα, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για περαιτέρω βοήθεια.