Τι μπορώ να κάνω, αν αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης του Phone As a Key™ (PAAK)
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Τι μπορώ να κάνω, αν αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης του Phone As a Key™ (PAAK);

Αν έχετε ορίσει κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης και το τηλέφωνό σας δεν λειτουργεί (π.χ. δεν έχει μπαταρία), το έχετε χάσει, έχει κλαπεί ή καταστραφεί, ο κωδικός δεν θα εμφανίζεται όταν πατάτε το κουμπί φρένου και εκκίνησης. Επίσης, η οθόνη SYNC® του οχήματος θα είναι μαύρη. 

Για να επιλύσετε το πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Σημείωση: Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τις 

  1. Μην συνεχίσετε να πατάτε το κουμπί εκκίνησης. 
  2. Πατήστε ελαφρά το πεντάλ του φρένου για να εμφανιστεί η οθόνη SYNC.
  3. Όταν εμφανιστεί η οθόνη, πατήστε πλήρως το πεντάλ του φρένου για μερικά δευτερόλεπτα.
  4. Αφήστε το πεντάλ του φρένου και περιμένετε 15 δευτερόλεπτα.
  5. Πατήστε ξανά το πεντάλ του φρένου πλήρως για μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα αφήστε το.
  6. Μέσα σε 1-2 λεπτά, στην οθόνη SYNC θα εμφανιστεί η οθόνη καταχώρισης του κωδικού πρόσβασης εφεδρικής εκκίνησης.

Αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τα παραπάνω βήματα, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για περαιτέρω βοήθεια.

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.