Γιατί το όχημά μου εμφανίζεται σε Λειτουργία Μεταφοράς στο FordPass®*;
Κατά την αποστολή από το εργοστάσιο, το όχημα τίθεται σε μια κατάσταση μερικής ενεργοποίησης, που ονομάζεται Λειτουργίας Μεταφοράς. Όταν ένα όχημα βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση, το μόντεμ FordPass Connect™** δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί.
Εάν το όχημά σας εμφανίζεται σε Λειτουργία Μεταφοράς, χρησιμοποιήστε τα παρακάτω βήματα για να ολοκληρώσετε την ενεργοποίησή του:
- Μπείτε στο όχημά σας.
- Θέστε σε λειτουργία τον κινητήρα και αφήστε τον μοχλό ταχυτήτων στη θέση στάθμευσης.
- Στην οθόνη SYNC® εντός του οχήματος, πατήστε Settings.
- Επιλέξτε FordPass Connect.
- Πατήστε Connectivity Settings.
- Ενεργοποιήστε το ρυθμιστικό για την Αποστολή δεδομένων οχήματος (Send vehicle Data).
- Αποδεχτείτε την προτροπή συναίνεσης.
- Βεβαιωθείτε ότι η κοινή χρήση δεδομένων οχήματος είναι ενεργοποιημένη.
- Σβήστε και θέστε ξανά σε λειτουργία τον κινητήρα.
- Στην εφαρμογή FordPass, μεταβείτε στην Αρχική οθόνη.
- Επιλέξτε Ενεργοποίηση οχήματος.
- Αποδεχτείτε την προτροπή που εμφανίζεται στην οθόνη SYNC εντός του οχήματος.
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω πραγματοποίησης λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.
**Το FordPass Connect παρέχει τη δυνατότητα χρήσης συνδεδεμένων υπηρεσιών και είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα οχήματα ή οχήματα με πλοήγηση. Το FordPass Connect θα είναι ενεργοποιημένο κατά την παράδοση του οχήματος. Μπορείτε να επιλέξετε να συμμετέχετε/ απέχετε από την κοινή χρήση ορισμένων δεδομένων. Η κάλυψη και η υπηρεσία δεδομένων δεν είναι διαθέσιμες παντού. Ενδέχεται να υφίστανται χρεώσεις δεδομένων. Ισχύουν οι πολιτικές απορρήτου FordPass και συνδεδεμένου οχήματος, τις οποίες μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο Ford της χώρας σας.