Γιατί το FordPass®* λέει ότι ο αριθμός πλαισίου του οχήματός μου έχει ήδη συσχετιστεί με τον λογαριασμό μου;
Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται εάν ο αριθμός πλαισίου του οχήματος (VIN) που προσπαθείτε να προσθέσετε έχει ήδη προστεθεί στον λογαριασμό σας με διαφορετικό ψευδώνυμο. Εάν χρειάζεστε επιπλέον υποστήριξη, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο επιλέγοντας Λογαριασμός > Βοήθεια στην εφαρμογή FordPass.
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.