Γιατί το FordPass λέει ότι ο αριθμός πλαισίου του οχήματός μου έχει ήδη συσχετιστεί με τον λογαριασμό μου;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί το FordPass®* λέει ότι ο αριθμός πλαισίου του οχήματός μου έχει ήδη συσχετιστεί με τον λογαριασμό μου;

Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται εάν ο αριθμός πλαισίου του οχήματος (VIN) που προσπαθείτε να προσθέσετε έχει ήδη προστεθεί στον λογαριασμό σας με διαφορετικό ψευδώνυμο. Εάν χρειάζεστε επιπλέον υποστήριξη, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο επιλέγοντας Λογαριασμός > Βοήθεια στην εφαρμογή FordPass.


*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.