Γιατί δεν λειτουργεί η τοποθεσία του οχήματός μου στην εφαρμογή FordPass®*;
Εάν δεν ενημερώνεται η τοποθεσία του οχήματός σας, δεν εμφανίζεται η τοποθεσία ή εμφανίζεται λανθασμένη διεύθυνση, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων.
Αντιμετώπιση προβλημάτων τοποθεσίας οχήματος
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω για περισσότερες πληροφορίες.
Η τοποθεσία του οχήματος δεν ενημερώνεται
Εάν δεν ενημερώνεται η τοποθεσία του οχήματός σας:
- Ανοίξτε την εφαρμογή FordPass.
- Πηγαίνετε στην οθόνη Όχημα.
- Τραβήξτε την οθόνη από πάνω προς τα κάτω για να ανανεώσετε την τοποθεσία του οχήματός σας.
Το FordPass πρέπει να εμφανίζει το μήνυμα "Ενημερώθηκε μόλις τώρα" πάνω από την τοποθεσία του οχήματός σας.
Σημείωση: Εάν η οθόνη σας δεν εμφανίζει το μήνυμα "Ενημερώθηκε μόλις τώρα", αυτό είναι σύμπτωμα ενός ευρύτερου ζητήματος, για παράδειγμα μόντεμ που δεν επικοινωνεί.
Δεν είναι δυνατός ο εντοπισμός του οχήματός σας
Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε το όχημά σας, βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις σας έχουν γίνει σωστά:
- Ρυθμίσεις τοποθεσίας: Επιτρέψτε στην εφαρμογή FordPass πρόσβαση στις ρυθμίσεις τοποθεσίας της συσκευής σας.
- Ρυθμίσεις συνδεσιμότητας: Ενεργοποιήστε τη δυνατότητα "Vehicle Location" στο μενού "Connectivity Settings" του οχήματός σας.
Εμφάνιση λανθασμένης τοποθεσίας
Εάν η τοποθεσία του οχήματός σας είναι λανθασμένη, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο για επιπλέον βοήθεια.
Εάν τα στάδια αντιμετώπισης προβλημάτων δεν έχουν επιτυχία ή το μόντεμ του οχήματός σας δεν επικοινωνεί, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο με χρήση των επιλογών Λογαριασμός > Βοήθεια στο FordPass.
Πρόσθετες πληροφορίες
Γιατί αποτυγχάνουν οι εντολές απομακρυσμένης εκκίνησης στο FordPass;
Γιατί αποτυγχάνουν οι εντολές κλειδώματος/ξεκλειδώματος;
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.