Γιατί έλαβα Επιστολή Ανάκλησης;
Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί έλαβα αυτήν την επιστολή ανάκλησης;

Παρακολουθούμε συνεχώς τα οχήματα κατά την παραγωγή και στον δρόμο, και έχουμε εντοπίσει ένα πιθανό πρόβλημα στο όχημά σας, το οποίο απαιτεί ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ford να ελέγξει και να επισκευάσει το όχημά σας χωρίς κόστος για εσάς. Αναλυτικές λεπτομέρειες του πιθανού προβλήματος μπορούν να βρεθούν στην επιστολή που σας έχει σταλεί.

Πρόκειται για ανάκληση ασφάλειας;

Η επιστολή που λάβατε θα αναφέρει σαφώς εάν το πιθανό πρόβλημα σχετίζεται με την ασφάλεια. Επίσης, εάν υπάρχει ένα «S» στον τίτλο της ενέργειας βελτίωσης Field Service Action (FSA), για παράδειγμα FSA 22Sxx, το S υποδεικνύει μια ανάκληση ασφάλειας.

Άλλοι τύποι ανακλήσεων είναι οι σχετιζόμενες με τις εκπομπές ρύπων (επισημαίνονται με «Ε» στον τίτλο FSA), τη συμμόρφωση του οχήματος (επισημαίνονται με «C» στον τίτλο FSA) και ενέργειες ικανοποίησης πελατών μετά από ενημέρωση από κάποιον ιδιοκτήτη (επισημαίνεται με «Β» στον τίτλο FSA).

Σας συνιστούμε να κάνετε κράτηση σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ford το συντομότερο δυνατό για να ελεγχθεί και να επισκευαστεί το πιθανό πρόβλημα. 

Γιατί έλαβα το μήνυμα της εφαρμογής FordPass νωρίτερα από τη λήψη της επίσημης επιστολής από τη Ford Motor Company;

Η αποστολή ενός μηνύματος FordPass στην κινητή συσκευή σας είναι πολύ πιο γρήγορος τρόπος επικοινωνίας από τη χρήση παραδοσιακών μεθόδων ταχυδρομικής αποστολής. Οι καθυστερήσεις στην παραλαβή της φυσικής επιστολής σας μπορεί να περιλαμβάνουν τον χρόνο που απαιτείται για να συγκεντρώσουμε τα ονόματα και τις διευθύνσεις των πελατών από τις αρχές (εάν σχετίζονται με την ασφάλεια, τις εκπομπές ρύπων ή τη συμμόρφωση), και στη συνέχεια να εκτυπώσουμε και να ταχυδρομήσουμε τις φυσικές επιστολές. Στόχος μας είναι να σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν και ο πιο γρήγορος τρόπος είναι μέσω της εφαρμογής FordPass για κινητά. 

Το όχημά μου έχει ήδη επισκευαστεί από ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ford, επειδή έλαβα το μήνυμα της εφαρμογής FordPass και έκανα κράτηση αμέσως. Τώρα που έλαβα την επιστολή, τι πρέπει να κάνω;

Εάν το όχημά σας επισκευάστηκε για το πρόβλημα που αναφέρεται στην επιστολή που λάβατε και ο αριθμός ενέργειας ανάκλησης είναι ο ίδιος, δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνετε και σας ευχαριστούμε που δράσατε τόσο άμεσα. 

Έχω και άλλες ερωτήσεις, με ποιον μπορώ να μιλήσω; 

Αν θέλετε να μιλήσετε με την Εξυπηρέτηση πελατών μας, κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών.

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.